Backpacken door Indonesië - Reisverslagen van Milou Froeling - WaarBenJij.nu Backpacken door Indonesië - Reisverslagen van Milou Froeling - WaarBenJij.nu

Backpacken door Indonesië


In de zomer van 2011 had ik besloten om mijn zomer 6 weken lang aan de andere kant van de wereld te vieren.

De eerste 2,5 week heb ik verschillende trijpen gemaakt met een groepje vrienden en vriendinnen uit Den Haag. Wij hebben heel zuid Bali uitgeplust. De prachtige strandslaap huisjes op Balangan tot de wilde stapavonden in de Sky Garden in Kuta..
Vervolgens hebben wij ook een mooie trip naar Lombok gemaakt. Hier is de natuur prachtig! Het is een stuk rustiger dan Bali.
Daarna zijn wij ook nog een aantal dagen naar de Gili Eilanden gegaan. Hier heb ik samen met Abel en Yoshua een duik cursus gevolgd. Wij hebben alle 3 onze 'Scuba Dive Peddy' gehaald. Prachtige duiken gemaakt.

Vervolgens ben ik alleen op pad gegaan. Ik kwam Manouk, Carlijn en Gisella tegen. Jammer genoeg gingen Manouk en Carlijn die week net terug naar Nederland. Ik ben samen met Gisella een week door Java getrokken. Dit was fantastisch! Lokale scholen bezocht, kookcursusje gekregen van een local omaatje en natuurlijk de Burubudur bezocht.

Na het vertrek van Gisella was ik echt alleen alleen. Ik ben de Bromo beklommen en terug gegaan naar Bali.
Ik besloot het Noorden te verkennen. Een aantal weken in het huisje van mijn tante overnacht. Balineese massages, in heet water bronnen gezwommen en Mr. Ketut (waarzegster uit EatPrayLove) bezocht.
Ik heb 2 lieve meisjes ontmoet, Jasmijn en Irene. Wij hebben de Batur beklommen en zijn richting Kuta terug gegaan.

Hier heb ik nog een paar laatste avondjes beleefd.

Recente Reisverslagen:

Milou

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1267

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 10 Januari 2015

Minor Global Awarness in Ghana

06 Juni 2011 - 23 Juli 2011

Backpacken door Indonesië

07 Oktober 2006 - 21 Oktober 2006

Reis naar Kenia

Landen bezocht: